tugba

BISKUVILI YASPASTA
Cocuklugumun yaspastasi dememin sebebi canim annem mukemmel pastalar yapmasina ragmen annemin evde olmadigi zamanlari kollayip kendi kendime hemen bu pastayi yapardim.Ve annem gelmeden once dagittigim mutfagida annemin biraktigi gibi piril piril yapar gecerdim salona.Ilk yaspasta denemem boyle oldu.Yillar gecti uzerinden ama ben hala bu tadi birakamadim.Evlendikten sonra esimde bu pastayi cok sevdigi soyleyince bizim evde her daim yenir oldu bu pasta.Gercekten kolay ve lezzetli bir pasta.Ozellikle sabah uyanip buz gibi bir dilim yemeye bayiliyorum:))))

MALZEMELER:
  • 3 yemek kasıgı un
  • 2 tane yumurta
  • 1 paket vanilya
  • 2-3 yemek kasıgı kakao
  • 1 su bardagı seker
  • 1 kg sut
  • Ara katlar icin petibor biskuvi
YAPILISI:

  1. Vanilya haric tum muhallebi malzemelerini top top  kalmayacak bicimde karıstırın ve orta harli ateste pisirmeye baslayın.
  2. Kaynayıp goz goz olmaya baslayınca ocaktan alın.
  3. Orta boy bir tepsiyi suyla ıslatarak bir kat biskuvi dizin. Uzerine kakaolu muhallebiyi dokun, duzeltin.
  4. Bu sekilde 1 kat biskuvi,1 kat muhallebi olacak sekilde tepsi dolana kadar devam edin.
  5. Buzdolabında sogutup uzerini hindistancevizi,ceviz,cekilmis antep fistigi gibi arzu ettiginiz malzemeyle susleyin ve servis edin.












Etiketler: edit post
0 Responses